Klantenservice Houthandel Bommelerwaard

Klantenservice Houthandel Bommelerwaard

Klantenservice

Houthandel Bommelerwaard vind je aan de Veilingweg 13 te Zaltbommel, midden in de Bommelerwaard.

bommelerwaard Houthandel Bommelerwaard

 

Transportkosten

 

Afhalen:

Op onze locatie in Zaltbommel: Gratis

Bezorgen:

(Lossen van de materialen is langs de auto).

• bezorgen op een adres binnen een straal van 15 km van Houthandel Bommelerwaard: € 50,-
• bezorgen op een adres op alle overige locaties (uitgezonderd Waddeneilanden): € 75,-

Bij twijfel: neem contact met ons op.

Retourneren

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je bestelling retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retour zenden vanaf je thuisadres naar Houthandel Bommelerwaard,  Veilingweg 13 in Zaltbommel zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal de bestelling met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Houthandel Bommelerwaard geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits de bestelling reeds in goede orde retour ontvangen is.

Een bestelling die speciaal voor jou op maat is gemaakt kun je niet volgens bovenstaande afspraken retourneren. Zie ook het retourformulier (bijlage) bij de Algemene Voorwaarden.

 

Klachten

Heb je een klacht over Houthandel Bommelerwaard of één van onze producten, dan lossen we dat graag snel met jou op.
Neem bij voorkeur contact met ons op via de contactpagina. Houthandel Bommelerwaard zal de klacht binnen 14 dagen in behandeling nemen. Indien dit niet mogelijk is ontvang je binnen deze termijn een ontvangstbevestiging.

Leidt bovenstaand niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

………….